Monday 5 November 2012

~tribute for myQeisya Rania Qryssabella....~

Alaaaa...la..la...sudah beso rupanye gud girl mummy nie...
pejam celik..pejam celik...dah SETAHUN princess mummy nie mummy n papa jaga...
sekejap jer rasenye...semua kekwn bz menanya..BILA NAK TAMBAH LAGI..??????oooooppppsssss soalan begitu memang aku tidak sanggup dgr skg nie bukan xnak tambah tapi demi menghasilkan family yang sempurna aku lebih kpd prinsip diriku iaitu bukan KUANTITI yg aku nak tapi...!!!!!!KUALITI yg diberi keutamaan...so dah phm kan kekwn kenapa...mengapa...n ape sebab diriku tidak mahu org baru dlm keluargaku syurgaku skg nie...

OK stop cite psl nak anak la...org baru la...tapi xkisahla...aku redha...mana tau tuhan kurniakan org baru dlm keluargaku syurgaku ini dlm masa terdekat...xkan nak tolak takdir tuhan kot??????.....ishhhhh mintak dijauhkan...xbau syurga aku nnt...astaghfirullah....bak kata kakak SITI...ok la tu!!!!insyaallah diterima dgn hati yg terbuka sama seperti kehadiran myQeisya Rania Qryssabella dulu tapi lps nie kena keje lebih sikit la myBoo...cehhhhh...belum pape lagi dah plan mcm2....

Dah...dah...FOKUS pada tajuk asal penceritaan  hehehe...actually entry kali nie saje nak kongsi suke duka susah senang selama membawa perutku yg bulat n chomel selama 9bulan 10 hari...chomel ke aku time tu????biase2 jer...tapi ok la...1st time tgk aku membolat dgn sehat mmgla best...asyik kurus kering mcm ikan kering jer sesekali mem'BOLAT' nie best ape...yg paling best...dpt layana yg mesraaaaaa gitu dari myBoo...tapi kekadang dpt gak layanan yg kureng mesra tapi xpe adat suami isteri mcm tu la mana ade sejuk jer kekadang nak gak panas xpun pun suam-suam kuku hehehehehe...

ok meh layan aksi-aksi MENARIK TERTARIK KO MEMANG DEBOM...mmg debom pun membulat jer tapi tetap HOT OK!!!!!!!!!!!!!...hot ke?????hehehehe...ok layanzzzzzzzzzzzzz.....








1 comment:

  1. ini je picca nye...up la picca ko wat photoshoot tu hehehe

    ala tmbah je la...umur bukn muda lagi hehehhe

    ReplyDelete